• كلمـــ الجدعان ــــات •


عزيزي الزائر/عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتعريف نفسك الينا بالدخول الي منتدي اذا كنت عضو او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الأنضمام الي أسرة المنتدي
التسجيل سهل جدا وسريع وفي خطوة واحدة
وتذكر دائما أن باب الأشراف مفتوح لكل من يريد
شكرا
ادارة المنتدي


• كلمـــ الجدعان ــــات •
 
الرئيسيةالرئيسيهبحـثس .و .جمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اخبار يوميه منك انتا وهيا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 10:09 am



بسم الله الرحمن الرحيم


بصو بقى النهارده انا قاعد بحلم بحجات كتير اوى

ونفسى فى مره افتح التلفزيون الاقى الاخبار بتقول كل الحجات دى

ففكرت وليه استنى افتح التلفزيون وطبعا ابقى قابلنى لو لاقيت الاخبار دى

خلينا بين اصحابنا احسن

كل واحد عنده خبر نفسه يسمعه بجد يعتبر نفسه مزيع فى النشره وجاله الخبر ده عاجل ومفاجئه

ونبدء نكتب بقى الخبر نفسه

وطبعا من غير اى خوف من اللى ميتسموش لان منتدانا لا فيه خوف ولا قهر

من الاخر خد رحتك على الاخر يا معلم

انا هبدء




بسم الله الرحمن الرحيم

اعزائى المشاهدين جائنى خبر عاجل ويسرنى ان اقوم بازاعته عليكم

لقد مات رئيس اسرائيل الجديد ولم تجد الحكومه الاسرائيليه اى رئيس لها فقررت ان تترك الاراضى الفلسطينيه دون اى تردد

وان تفتح باب الهجره لتانى مره لكن المره دى باب الهجره للخارج يعنى كل الاسرائيليين يهاجرو ويرجعو بلادهم الاصليه ويسيبوا الفلسطينيين فى
حالهم
بلا رجعه انشاء الله



يااااااااااااااااااااه لو تيجى من عند ربنا بقى

بجد زهقنا .. غاظنى اوى رئيس امريكا (اوباما) وهوه رايح لغاية الفلسطينيين يقولهم اطلبوا اللى انتم عوزينه يقوم ميلاقيش حد علشان يتفاوض معاه

حماس عاوزه الحكم وفتح بتقول احنا احق طيب اى حد بس خلصو الاول المشاكل والتفاوض جيالكم على الطبطاب

بلا قرف

انا قلت الخبر اللى عاوزه اهقلته بجنون وانا عارف انه مستحيل بس ده الخبر بتاع النهارده اللى عاوز اقولهلكم :25:

مستنى اخباركم بقى

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 10:30 am

يااااااااااااااااااه تكمله للخبر اللى فوق وده خبر حقيقى الفلسطينيين عاملين قاموس جديد للغه العربيه وده اللى قدرت اتوصل ليه فى القاموس بتاعهم

قاموس ايه اللى بتعملو فيه بس فى وسط الظروف دى واللهى شعب لزيز اليكم الطرح اللزيز


السلام عليكم اليوم جايب كلمات كتيره
تطلي = نوع من انواع المربى
بنكيت = الرصيف في الشارع.
البيارة= المزرعة.
شمينت: نوع من انواع اللبن "مفردة من مخلفات العدو الصهيوني"
ككسة = كيكة
الكوربة = راس الشارع = لفة آخر الشارع

ضاوي = فاقد = ما بفهم اشي

براد = بكرج = إبريق بنقول براد الشاي أو بكرج الشاي

شُشْبَرك = هوة نو طبيخ مرات بتتسمى ودن القط وهي عجين بنحشي لحمة أو كفة مفرومة وبنطبخ مع اللبن ..

بشكير = منشفة اللي بنشف فيها وجهنا على الصبح ...
فرشة :: معناتها فراش بس احنا بندلعها فرشة هههههههههه
ابطيني :: يعني بياكل اكل ما شاء الله ولا هو داري عن حاله

بابور = زي فرن الغاز بس على صغير واله عين وحدة وبشتغل على الكاز (بابور الكاز)

مخدة = وسادة

زرفيل = قفل الباب
اقلط الشارع : اقطع الشارع
عشرطعش : يقصد فيها الكثرة من الشئ ..
تخت = سرير
رمزون = إشارة مرور ضوئية
كلنس = محارم
سطل = جردل = دلو
هواية = مروحة
نونة=يعني شوي
ونجك حالك=يعني زبط حالك
روق يا ضاوي=يعني وحد الله يا مجنون
ههههههههههه
على بلاطة=يعني من الآخر
كوشي=يعني اسود
شكشوكه : (اكله ) بندوره وبيض
بابوج = شبشب
معصلج = مزرجن = مش راضي أو بمعنى آخر راكب راسه..

مقلمة = علبة الأقلام اللي بكون شايلها الطالب تاع المدرسة
فورسة = فسحة اللي في نص الحصص في المدرسة
كنتين = كافتيريا المدرسة
صف = فصل المدرسة
الدالية = هي شجرة العنب يقال :::: تعال نقعد تحت الداليه :::بمعني ::: هيا بنا نجلس تحت شجرة العنب.
الزغيرة = الزغنونة = صغيرة
جمطة =يعنى ما بتنبلع =ما تنزل من زور
طشه = يعني فسحة او طلعة علي البر او علي البحر
اجنص = " جديد من النايلون " ..

سطل = " جردل " ... الايناء الذي يحتوي الزباله او المياة لشطف البيت

مواسرجي = " السباك " ... الرجل الذي يقوم بتصلح المجاري ...

حنفية = " صنبور " ...

مية متلجة = " مياة مثلجة " ...

ورا الدار = " خلف البيت " ...

قزاز = " زجاج " ...
سيرج = " زيت الذرة او زيت عباد الشمس " ...

سقاطة = " حصالة " ...

قداحة = " ولاعة " ...

بربيج = " خرطوم المياة " ...

لنش = "سفينه صيد اسماك كبير " ...

حسكة = " سفينة صيد صغيرة " ....

شياطة = " الاداة المستخدمة في التزحلق على امواج البحر " ...

زمور = " منبه السيارة " ...

كوربة = " التفاف الشارع " .. تقاطع يعني ...

منقرز = " محتاج الى سيجارة " ...

شخبطة = " خرابيش الجاج " ...
شقلب وجهك عني= يعني ما بدي اشوف خلقتك
سبهللة = يعني بدون مسؤولية
افتح مخك وطقطق دنيك = ركز معي الله لايسيئك
تلقحيه = واحد رامي حالو علينا
دكانة = سوبر ماركت
نتخرف = ندردش مع بعض
ام العبد و ابو العبد = اسم فلسطيني قح
قُح = عالاخر

فرم الشاب = طحنه = خلاه زي الطحينه
(فعصو) فعص في بطن الشاب = خبط في بطنه هلكه
جلدة راسه خميله = عبيط او ( بفهمش بسرعه )
بدكاش=ما بدك
شاكوش=مطرقة
فطبول=كرة قدم.كرة سلة
طقية=قبعة
شمر = ارفع البنطلون او الجلبية وافكح او اجري
قرفان = واحد مش طايق حالو بالمرة.
سك عالدم = يعني انسى ومش فايقلك
برقان (بضم الباء وتسكين الراء) يعني برتقال بس الواحد بيكون مستعجل
بوزك = وجهك
زير = الاناء المصنوع من الفخار يوضع في الماء
قشاط = اللى بيكون على البنطلون
طنجره = بالمصرى حله هاى اللى بيكون فيها الطبيخ اسمها طنجره
هلقيت = الان بس احنا النا بعد تانى عن الحياه
حبيبى يا حج = حبيبى يا قلق = حبيبى يا لوز = حبيبى يا حوت
شقفه = حته قطعه
يع = يعنى قرفان من اشى
اوعى تتزحلق = يعنى تندب دير بالك فى صابون على البلاط
الخوصة : يعني السكين
شرشف = ملاية
جربان = شراب (عند المصريين)
شاف = اللي بيحطو فيه الميّة
ليدن = علكة
احلقلو = طنشو = ماتعبرهوش
ترللي = مهوي = اهبل
عجأة عفجأه .. ايتيكيت عالموكيت .. مرتب عالمكتب .. والعدة عالسدة
يجاكر = يعاند
زبدية: صحن من الفخار لعمل الدقة الغزاوية.

ورق دوالي: ورق عنب
قمباز = لباس فلسطيني يلبسه الختارية
سجرة:شجرة
اسكومية :يعني ايس كريم هههههههه
الفرشوحه =يعني سندويش الشاورما بالغزاوي القح
ريحة : يعني عطر
قصافة: يعني مقص أظافر
هلأ = الان = هسا = الحين
مستهلسكو / يعني مش معبركو
مطعوج: من الفعل انطعج والمصدر تاعو انطعاج وهو الشء المعوج
فشكة:- بيت الرصاصة الفارغه...والبعض يطلقه على الرصاصه نفسها بعد ما تطلق
ازعق عليه: نادي عليه
ضلك كاوي: ضلك ماشي على طول (نفس الطريق)
يختي: اسلوب نداء للمؤنث
يخو: اسلوب نداء للمذكر
بعكش = فتش = ابحث = دور
جُحْ= غزاوي جُحْ = غزاوي أصيل
بسكليت = يعني دراجة

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
ملكه الليل
•نور المنتدى •
•نور المنتدى •


عدد الرسائل : 8
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 11:13 am

:14: ياهلا ياهلا بكل الشباب اللي علي المنتدي بنمسي علي الناس الحلوه اللي منورانه الاول اذيك مستر كليمات بصو باه انا تفسي بجد يعني اصحي الصبح الاقي الخبر اللذيذ ده ان الحكومه تلغي البنطلون الاسترتش والبضي تلاقي البت ياناس ماشيه بالبضي والاسترتش ومجننه رجاله الشارع ويدخل البيت عامل سبع رجاله علي مراته طيب بزمتكوا ده كلام يبص بره علي الاسترتش وبيقول لمراته هش هش الله وطبعا ابقي قابلني لان الحكومه معممه ده بالذات عشان ايه قال عشان بتساعد الشباب بلا خيبه الحكومه عماله تديقها علي الشعب رجاله وبنات وبيحاكموا الناس اللي بتطلع من هدومها طيب ماتوسعها علي الناس شويه ولا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AnTiMoO
• معالى الوزير •
• معالى الوزير •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 116
العمر : 32
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 11:22 am

انا عن نفسى مش عاوز اتحبس وشكلك كده يا موزه هتحبسينا كلنا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 11:26 am

ههههههههههههههههههههههههه



لا بقى ده تفكير بناتى لو الحكومه منعتهم تبقى بتقيد الحريه



وبعدين ما تخلى الواحد يتفرج على البضاعه ونظبط نفسنا



هههههههههههههههههه





بجد خبر جميل بس يفتقر لازاعة الخبر





نزيعه ليكى احنا







بسم الله الرحمن الرحيم



اعزائى المشاهدين جائنى البيان الاتى منعت الحكومه تداول الملابس الضيقه والاستريتشات للبنات اجبارى لهم



مما ادى الى تجمهر الشباب والاعتراض على الحكم الجائر الزى يمنع الشباب من لم السيئات والنظر هنا وهنا



جتنا نيله بزمتكم مش تصريح جامد

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 11:36 am

نورتى احلى ملكه المنتدى وسط اخخواتك وحلمك حلو واللهى

انتيخوااااااا منور رجوعك ياض ومستنى منك الخبر بتاعك

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
MoDy
• معالى الوزير •
• معالى الوزير •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 12
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 14/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 12:23 pm

ههههههههههه اول حاجه يا انتيمو انتا محبوس محبوس ملبوس موكوس يا ولدي اصلا .... تاني شئ يسلملي الحلم بتاعك يا ملكة و نورتي المنتدي معانا و اهلا و سهلا بيكي في احلا منتدي ... 3 شئ نو كومنت علي البنطلونات و الكلام دة

و يسلمو ايدك علي الموضوع الجميل اوي دة يا كوكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 12:25 pm

ههههههههههههههههههههههه


مودى نورت منتاك من جديد يا صاحبى

وننتظر كل جديدك وبرضه انتظر خبرك الجديد

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
figo
جدع مبتدئ
جدع مبتدئ
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 51
العمر : 29
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
المزاج : nice
تاريخ التسجيل : 14/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الثلاثاء يوليو 14, 2009 5:05 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اعزائى المستمعين اصدرت الحكومه البينات التاليه:
1- اصدرت الحكومة بيان بتوزيع دخل البترول علي المواطنين دون استثناء
2-تخفيض الاسعار الي الحد المعقول بين الشعب ومن يخالف ذلك يعرض للسجن
3-منح الشباب المتقعدين عن العمل قروض لانشاء مشريع
4-تكون جمعيات تساعد كل من هو محتاج
5- المسواه بين جميع الناس وعدم التميز بينهم
دي الصوره الي احب اشوف فيها بلدي ولو انتوا كمان نفسكوا في حاجه قولوا وانا مستني ردكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
ملكه الليل
•نور المنتدى •
•نور المنتدى •


عدد الرسائل : 8
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأربعاء يوليو 15, 2009 7:21 am

:19: ده كلام جميل بس انا باه نفسي ف الخبر ده

جاءنا البيان التالي
قد اعنت الحكومه المصريه منح فريضه الحج للمواطنين ابتدا من موسم الحج القادم وذلك بتكاليف رمزيه باقل من سعرالعمره وذلك بتصريح من رئيس الجمهوريه فور تلقيه شكوه من احدي المواطنين بعدم استطاعته لاداء فريضه الحج وذلك لضيق ذات اليد ربنا يخليلنا الريس ويعمر بيت ابوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأربعاء يوليو 15, 2009 7:35 am

بوه بوه بوه بوه يعمر بيت ابوه

الف شكر يا احلى فيجو على الخبر الجامد ده وفعلا واللهى كان نفسى اسمع الخبر ده من زمان


ملكه الليل ياريت الريس يعمل كده بس المشكله ان الحكومه المصريه بتكسل تطلع من معاها فلوس ماشيه على المثل اللى بيقول اللى يحتاجه الريس يحرم على الشعب

شكرا على المرور والرد والاخبار الجميله يا احلى عالم ومستنى اخباركم اليوميه كل يوم خبر مش تنسو

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الخميس يوليو 16, 2009 12:20 pm

اعزائى المشاهدين جائنى الخبر الاتى :-


دخول القوات الايرانيه الدوله الامريكيه وتفجير الكونغرس الامريكى مما ادى الى تفانى الدوله الامريكيه وانتهاء العصر الامريكي

يااااااااااااااه خبر لو سمعناه فعلا نعمل احلى فرح واللهى

يارب اعين المسلمين ياااااااااااااااارب

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
figo
جدع مبتدئ
جدع مبتدئ
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 51
العمر : 29
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
المزاج : nice
تاريخ التسجيل : 14/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الخميس يوليو 16, 2009 5:43 pm

خبر جميل ياملكه اما كلمات دا اجمل خبر سمعته
وجائنا البيان التالي:
اتحدت جميع دول العرب في تكوين جيش عربي قوي الذي حرر الدول العربيه من ايدي الغزاه واجتاح الدول الاوربيه والدول الامريكيه وجميع دول العالم مما ادي الي انتشار الاسلام في كل دول العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الخميس يوليو 16, 2009 10:10 pm

تسلم فيجو على الخبر الرائع ده

وتسلمو على التفاعل فى الموضوع يا احلى اخوات واحلى اصحاب

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
AnTiMoO
• معالى الوزير •
• معالى الوزير •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 116
العمر : 32
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الجمعة يوليو 17, 2009 12:46 pm

انا عندى خبر لسه طازه واحسن خبر فيكم كلكم
جائنا النبىء التالى لقد قام رئيس الجمهوريه من بعد تواليه الحكم بعرض مجموعه من البينات واهم تنفز وفى الحال ومن اهمها ما يالى :


العيش المصرى بقى احلى من السكر وكبير

السلع كلها رخصت جدا جدا وبقت فى متناول الجميع

مبقاس فى اى بطاله فى مصر وكل المتخرجين اتعينو

لكل شاب عاوز يتجوز بقى ليه شقه مفروشه فى احين منطقه فى مصر

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كلمة الجدعان
جدع مبتدئ
جدع مبتدئ
avatar

عدد الرسائل : 31
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الجمعة يوليو 17, 2009 1:11 pm

والله ياكلمات أحنا في زمن مش ممكن تحصل فية حاجة زي كدة احنا في ومن ممكن تكون يعني ولاد ( تيتيتيتيتتي) يسيبوا الحكم ويمسكوة ليك دة ممكمن واحتمال كبير بس أول ياربولاد (تيتيتتييت ) يسيبوا البلد :51: والله أنتا خايف من ولاد (تييتيت ) يحبسون بجد بدل منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كلمة الجدعان
جدع مبتدئ
جدع مبتدئ
avatar

عدد الرسائل : 31
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 23/11/2008

مُساهمةموضوع: ولاد الحلال أنا مش بغلط في حد خالص أهة   الجمعة يوليو 17, 2009 1:20 pm

:51: جأنا البيا التالي ولا بلاش هي بقة كوسة أصلا كل واحد يتكلم يقول جأنا البيان التالي حتي في النشرة
مش عارف لية
بصو بقي النهاردة نزل خبر ممكن يكون بجد الناس في أمريكا توفاهم جميعا بمرض أنفلونزا القطط
مش فية أنفلونزا الطيور والخنازير ممكن يكون فية أنفلونزا القطط ( يارب )والريش أوباما أبن (تيتيتتيتيت)أتوفي أول واحد لما نزل شبرا الخيمة والولية التانية كونزريريس أتوفت لما نزلت بلبيس أصل كان فية مصلحة حشيشكدة كانت بجبها لابوما أبن (تيتيتيتيتيت) والناهردة الفجر مات حسس يجعلكلامنا خفيف عليهم بإذن الله وانتاها موجز الاخبار بإذن الله تعالي ي\رحم كل أبن (تيتيتيتتي) وأبن تيتيتيت)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الجمعة يوليو 17, 2009 3:41 pm

تسلم ايدك انتيمو على الخبر الرائع ده


كلمة الجدعان لا فيه خوف فى منتدانا ولا فيه اى قهر واللى يقدر يعمل حاجه يعملها اكتب ومش تخاف منتدانا مصرح ليه كل حاجه
ونورت منتداك اخى العزيز

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الجمعة يوليو 17, 2009 3:45 pm

تسلم ايدك كلمة الجدعان على الخبر ده بس بجد مستحييييييييييييييييييييييييل ودماغك فالته موتتت

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
figo
جدع مبتدئ
جدع مبتدئ
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 51
العمر : 29
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
المزاج : nice
تاريخ التسجيل : 14/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   السبت يوليو 18, 2009 9:28 pm

جاءنا الخبر التالي من مصادر موثق منها انه قام اسامه بن لادن بتفجير البيت الابيض وقتل جميع اعضاء الكونجرس الامريكي وتفجير جميع المواقع العسكريه والمواقع الحيويه في الولايات المتحده الامريكيه واستطاع السيطره علي الحكم وتولي زمام الامور والتحكم في الدوله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
ملكه الليل
•نور المنتدى •
•نور المنتدى •


عدد الرسائل : 8
تاريخ التسجيل : 19/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأحد يوليو 19, 2009 5:29 am

فيجو الخبر بتاعك كنت مستنياه من سنين بجد خبر جامد
انا باه عاندي خبر كتير من العرب مستنياه
واخيرا وبعد طوال عناء اخر الاحداث
لقد قامت الدوله الاسرائيله بالانسحاب الكامل وبلا راجعه من الاراضي الفليسطينيه المقدسه وذلك باعترافها دوله عربيه فلسطينيه حره وذلك دون اي شروط والسبب في ذلك خوفها من اتحاد قواتنا العربيه ومن تجهيز الجيش العربي كما اذاع الخبر عليكم سابقا مراسلنا فيجو من واقع الاحداث فالنشكر الله وندعوا له دائما بانتشار السلام العربي وسنوافيكم بكل ما هو جديد فتابعونا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
figo
جدع مبتدئ
جدع مبتدئ
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 51
العمر : 29
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
المزاج : nice
تاريخ التسجيل : 14/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأحد يوليو 19, 2009 8:53 am

شكرا ليكي ياملكه واليك الخبر التالي اصدرت الاحصائيات علي الانترنت ان موقع كلمات جدعان اخذ احسن التصويتات ودخل ضمن مجموعه احسن عشره مواقع في العالم وسيتم ترشيحه لاحسن موقع في العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأحد يوليو 19, 2009 11:49 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه


اهو ده الخبر بقى اللى مستنيه من ساعة ما فتحت المنتدى

ويااااااااااارب بجد يارب يحصل ده ومش هيحصل ده الا لما كلنا نتجمع ونبقى ايد واحده

ونبذل اقصى مجهود مع بعض فى المنتدى على العموم يارب يا فيجو يا اخويا يارب

جائنا الخبر الاتى فوز الفريق المصرى بكاس العالم بعد تغلبها على امريكا والبرازيل واتاليا

_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
kalemat
• BiG BoSs •
• BiG BoSs •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 715
العمر : 28
الموقع : كلمات الجدعان
المزاج : فل الفل
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأربعاء يوليو 22, 2009 3:09 pm

اعزائى المشاهدين تم عقد قران وزفاف اتنين مجانين

الاول انتيموا على المدعوه سكره اللى هيا اجن منه

ده الخبر اللى نفسى اكتبه بجد يوم فرحكم واحطلكم الصور واكيد هتبقوا زى دول


اتركم مع الصور استمتعوا بس





7


7


7





























_________________



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://kalemat.gid3an.com
AnTiMoO
• معالى الوزير •
• معالى الوزير •
avatar

الجنس : ذكر
عدد الرسائل : 116
العمر : 32
الموقع : http://kalemat.gid3an.com
تاريخ التسجيل : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: اخبار يوميه منك انتا وهيا   الأربعاء يوليو 22, 2009 3:11 pm

جواااز مؤمياااااااااااااااااااااااااء ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اخبار يوميه منك انتا وهيا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
• كلمـــ الجدعان ــــات • :: الكلمات العامه :: منتدى كلمات لأخبار العالم-
انتقل الى: